Friday, October 21, 2016

Butterfly En Bat Patrone In Forex Mark

Butterfly en Bat Patrone in Forex mark Grafiek patrone is een van die belangrikste gereedskap wat ons kan gebruik om die mark rigting voorspel. neem 'n posisie en 'n bietjie geld. Tot dusver het ek gepraat oor driehoeke. wiggies. vlae, wimpels. reghoeke. kop en skouers. en beker en handvatsel patrone. In hierdie artikel, ek praat oor 'n paar ander vorme van patrone wat baie belangrik in die voorspelling van die mark rigting is, spesiaal wanneer daar 'n moontlikheid dat die mark verander sy rigting. Butterfly wat ook bekend staan ​​as W, is 'n belangrike ommekeer patroon wat gewoonlik vorm aan die bokant van 'n uptrend. Natuurlik, jy het om te sien dat hierdie patroon altyd die geval veroorsaak die mark om te keer, en soms die tendens sal voortgaan na daardie. Ek sal jou vertel wat om te doen om weg te neem van verkeerde posisies te bly. Kolf patroon is so soortgelyk aan vlinder patroon. Dit is 'n ommekeer patroon ook. Om die waarheid te skoenlapper en kolf patrone is byna dieselfde, maar net hul vorm is 'n bietjie anders. Soms is dit raak moeilik om te sê of die patroon is 'n kolf of vlinder patroon, maar dit maak nie saak nie. Die enigste ding wat ons moet baie goed leer is dat ons verstaan ​​dat die mark gaan 'n bevalling status vir 'n rukkie en dit is moontlik dat dit omkeer, sodat ons 'n standpunt in te neem en 'n bietjie geld. Ondervinding toon dat kolf patroon vorm gewoonlik aan die onderkant van downtrends, maar vlinder patrone te vorm aan die bokant van Uptrends. Kolf patrone lyk kapitaal M. terwyl vlinder patrone lyk kapitaal W. Laat ek jou wys jou 'n paar voorbeelde en dan sal ek jou vertel hoe jy kan handel met behulp van hierdie patrone. Dit is 'n pragtige skoenlapper patroon gevorm aan die bokant van 'n sterk uptrend op GBP / USD daaglikse skedule: Butterfly Patroon En dit is 'n ander vlinder patroon op dieselfde grafiek: Dit is 'n kolf patroon gevorm aan die onderkant van 'n verslechtering neiging op euro / dollar vier uur grafiek. As jy sien dit lyk regtig soos 'n vlermuis en ook hoofstad M. Verder kan jy sien dat die verslechtering neiging omkeer en styg baie sterk daarna kolf patroon: kolf Patroon Hoe om handel te dryf Die gebruik van die Butterfly of Bat Patrone? Soos al die ander patrone, hierdie patroon het ook 'n ondersteuning en weerstand lyn. My strategie vir die handel hierdie patroon is dieselfde as my handel strategie met die ander patrone. Ek kyk na die reëls, maar ek het altyd wag vir breakouts. Dit is wat ek nog altyd beklemtoon op. Byvoorbeeld, hoewel dit word gesê dat skoenlapper en kolf patrone is ommekeer patrone, ek gaan nie teen die tendens toe ek sien dat hierdie patrone word gevorm op die top van 'n uptrend. Ek wag vir die mark te breek onder die support lyn ondersteun word en dan gaan ek kort. Hier onder is ek wys julle 'n voorbeeld. As jy sien 'n sterk vlinder patroon word gevorm op euro / dollar vier uur grafiek, en uiteindelik is dit gewerk sterk as 'n ommekeer patroon en die prys afgegaan. Maar, ten einde te kort te gaan, moes ons wag vir die mark om af te gaan en te breek onder die vlinder ondersteuning. Die tempo plaasvind wanneer 'n kandelaar sluit onder die support lyn ondersteun word of bo die weerstand. Die stop verlies het bo die kers wat onder die ondersteuning gebreek word geplaas: Dit is nog 'n voorbeeld: Kolf Patroon Weerstand Breakout Dieselfde kolf patroon weerstand tempo met 'n groter vergroting: Soos al die ander patrone, sal daar gevalle wat skoenlapper en kolf patrone die mark omgekeerde nie kan maak. So het jy altyd versigtig wees en het 'n redelike stop verlies te kry uit of die handel setup nie die geval werk as jy verwag. Ook nie vergeet om jou stop verlies te beweeg om gelyk te breek indien die mark beweeg in die rigting van die teiken ten minste x1 of x2 van jou stop verlies grootte. Hoe ver strek die prys beweeg Na die Butterfly of Bat Patrone breakouts? Ek het jou 'n paar ontleding oor die grootte en rigting van die mark beweging, in my driehoeke, kop en skouers en spesiaal in my beker en hanteer artikels. Daar is 'n paar metodes wat jy die grootte van die mark beweging na die vlinder en kolf patroon breakouts te kan voorspel. Maar ek verkies om nie hier oor hulle praat, want ervaring toon dat hierdie tegnieke is nie betroubaar in die geval van vlinder en kolf patrone. Ek wil nie jou handel te ingewikkeld met hierdie tegnieke te maak. Die waarheid wat jy nooit moet vergeet nie, is dat daar geen mark dat enige aandag aan ons ontleding. Markte beweeg op hul eie manier. Al wat ons kan doen, is dat ons net op te spoor die handel Opstellings, neem die posisies, stel die stop verlies en teiken bestellings, en dan wag om te sien wat gaan gebeur. Daarom, soos al die ander patrone, in die geval van vlinder en kolf patrone breakouts beveel ek jou om 'n redelike stop verlies te stel as dit bo is opdrag gegee, en stel 'n teiken orde wat minstens X3 van jou stop verlies grootte. 'N optimale en behoorlike inskrywing help jy 'n redelike stop verlies wat nie te wyd. So jou doel sal nie te wyd te wees, en kan maklik deur die prys getref. Ook nie vergeet om jou stop verlies te beweeg om gelyk te breek wanneer dit die tyd om. Laai ons e-boek gratis en Do not Miss Ons Nuwe artikels! Tik jou epos adres en check jou posbus nou:


No comments:

Post a Comment